Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Cenk Çetin - Sevgi Benim Hayatım Şarkı Sözü


 Cenk Çetin - Sevgi Benim Hayatım Şarkı Sözü



Urgan ruhun bana 
Asla bırakmayacağım tamamen 
Bir gün ellerin olacak 

Yeterince kuvvetli tutmak için beni 

Olmayabilirim orada tüm savaşlarında 
Ama sen kazanacaksın onları sonunda 
Dua ediyorum veriyorum sana önemli olan herşeyi, 

Ve bir gün sen diyeceksin bana 

"Seviyorum hayatımı 
Ben güç doluyum,Ben güzelim,Ben özgürüm 
Seviyorum hayatımı, 
Ben muhteşemim,Ben harikayım,Ben benim 
Seviyorum hayatımı." 

Ben değilim hatalarım, 
Ama yaratan bilir,yaptım bir kaç tane. 
Başladım sorulara meleklere, 

Ve onların verdiği cevap sen idin

Vaat edemem orada sıkıntı olmayacağını, 
Dilerdim alabilmeyi onu senden . 
Ama sen bulacaksın cesareti yüzleşmeye çılgınlıkla 

Ve şarkı söyle çünkü o doğru. 

Seviyorum hayatımı 
Ben güç doluyum,Ben güzelim,Ben özgürüm 
Seviyorum hayatımı, 
Ben muhteşemim,Ben harikayım,Ben benim, 
Seviyorum hayatımı 

Bul diğerlerini, kalpler ile seninki gibi 
koş uzağa, koş özgür, 
Ben seninleyim 


Ben güç doluyum,Ben güzelim,Ben özgürüm 
Seviyorum hayatımı, 
Ben muhteşemim,Ben harikayım,Ben benim 
Seviyorum hayatımı, 
Ve sonunda,Ben nerede olmak istiyorum?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder