Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Beddua Şarkı Sözü


Dj Ateş - Beddua Şarkı Sözü



Yaniyor icim, agliyor gozlerim, titriyor bedenim 
Yaziklar olsun sana Allah belani versin 
Ben seni sevdim ama sen beni sevmedin be zalim… 

[Darbeli Tepki 27] 
Sensiz sevgisiz kalmisim bir basima 
Hic aldirmiyorsun doktugum gozyasima 
Hasretten olu yazili mezar tasimda 
Acilara bogdun umrundami senin 
Ilk zamanlar seni seviyorum demistin 
Birakmam seni diyip yemin etmistin 
Sonra durup dururken neden degistin 
Gunlerim sayiliyor umrundami senin 
Ben unutmadim sevda yeminlerimizi 
Tum gunlerden guzel gecen gunlerimizi 
Umut derinde yurudugumuz gemimizi 
Ama gulmeyi unuttum umrundami senin 
Simdi tum denizlerde gemilerim batti 
O cok guvendigim yarim askimi satti 
Felek beni benden alip mechule atti 
Simdi ben yokum umrundami senin 
Sansin sana sansizligim bana kaldi 
Kalbim daga sevdani tasiyan bir hamaldi 
Gonlumden alacagini fazlasiyla aldi 
Bana dert kaldi umrundami senin 
Tum bunlari hakettim seni sevdigim icin 
Bunca cektigim aci senin mutlulugun icin 
Hala yasiyorsam bilki bir tebessum icin 

[Dj Ates] 
Seni cok sevdim kalbime sakladim 
Askim bana buyuk yanlis yaptin 
Sana taptim sana inandim 
Sahte tebessumlerine kandim
Bedduam olsun bu parca sana 
Damarlarin catlasin sesimi duydukca 
Olurken bakarsin surekli saga sola 
Kimseler okumasin pesine Fatiha 
Yaziklar olsun kahpe sana 
Yaziklar olsun beni sattin ya 
Cikma bundan sonra karsima 
Kahpe yazdim senin alnina 
Muhtac olasin dusmana gavura 
Lanet olsun seni dogurana 
Neden yasiyorsun anlamadim hala 
Senin varligindan rahatsizim anla 
Onceden senle hayalimiz vardi 
Icinde nefret degil sevgi vardi 
Kalmadi inan eseri kalmadi 
Sevgimin yerini nefret aldi 
Ben seni guzelim cikarsiz sevdim 
Bitirdin askimi sevgimi bilemedin 
Soyle hic mi sizlamaz cigerin 
Sende yok ki yansin kalbin 
Paraya tapan o igrenc gozlerin 
Yaz gunlerinde titresin bedenin 
Mezarini kazacak bu sozlerim senin 
Allahim belani versin 
Donerim dolasirim bu sozleri soylerim 
Sana yakisanda bu sozler zalim 
Bitsin artik bu oyun bitsin 
Allah senin belani versin 

Ask dedigin her insanda yalan 
Aski yasiyorum diyen insan kendini kandiran 
Bende kendimi kandirdim... 
Bir zalime inandim 
Yandim yandim ates gibi yandim...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder