Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Canım Sevgilim Şarkı Sözü


Dj Ateş - Canım Sevgilim Şarkı Sözü




CANIM SEVGİLİM 
Al bu kalbim artik senin 
Senin olsun tum herseyim 
Senle hayat buldu dunyam 
Benim canim sevgilim� 

Bir gece vakti ansizin oldu, Kalbimin en derininden vurdu 
Goremedim askin en zirvesini Bana saskin gibi bakakaldin sen 
Hani yardim edecektin Beni sevecektin birakipta gitmeyecektin 
Ekmeyecektin askini, beni sevip kotu yollardan gecmeyecektin 
Tek bir celsede bitti bu ask� Belkide bu benim icin en son sans 
Geri donmem icin herseyi goze alirim ben yeter ki sen geri don guzelim 
Emin ol hersey eskisi gibi olacak 
Bana inan artik Yiprandim ben zorlandim 
Senin icin cok ter doktum ama ben hic yilmadim 
Durmadi bendeki askimin etkisi gecmedi bilmedi beni terketmedi 
Beni selevere gore alevede ele vere 
Gorsen seni en cok seveninim Bunu bil artik beni terketme 
Ben yalnizim ben ben asigim Ben ben deliyim� Gonul ister 
Imkansiz yok bana gore Senin icin hemen oleyim 

Al bu kalbim artik senin
Senin olsun tum herseyim 
Senle hayat buldu dunyam 
Benim canim sevgilim� 

Bir gunum olsun bir senem olsun, Istersem beni terkeden olsun 
Sensizlik cok zor bana gore Bilirim dayanamam ben senin hasretine 
Gunesimsin sen benim adima dogan, Sevenimsin sen benim canima kiyan 
Bedelimsin sen odenemeyen, Kefenimsin sen olurken sevilebilen 
Istersin belkide beni benden Baskasini istersen yeniden beriden 
Izlerim seni birden bire Kimselere hic gostermeden bidenem 
Egelem gozler gormez sen yokken� Sen varken acilir perde 
Dunyamsin sen yoksun nerde, Bilsem birde sevsen olumune 
Ayrilmasak isterdim hic isterdim biz hep beraber olsak 
Dilerim Allahdan bundan otesine 
Ben yetemem ben sensizlige bile gelemem 
Donemem geriye terkedemem Ben seni birakip sevemem 
Gidemem bebegim sevenim sensin benim sensiz bile olemem 

Al bu kalbim artik senin 
Senin olsun tum herseyim 
Senle hayat buldu dunyam 
benim canım sevgilim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder