Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Fatma Turgut - İlkbaharda Kıyamet Şarkı Sözü


 Fatma Turgut - İlkbaharda Kıyamet Şarkı Sözü



Şeytan melek değildik 
Huzur zordu biz cahildik 
Sen bana bir emanettin yaralı çocukluğumdan 
İlkbaharda kıyamettin vuruldun tomurcuğundan 

Belki de böyle öğreniriz 
Mutluluk ne aslında 
Girip boyumuzdan büyük günahlara 
Şu yarım aklımızla 

Dünya büyük çok küçük ellerim 
Seni tutmaya bile yetmiyor 
Kan revan şu çocuk kalbim 
Koca hüzünlere kafa tutuyor 

Şeytan melek öğrendik 
Yaralandık kirlendik 
Kendimi feda ettim baktım kan durmayacak 
Ağlayıp veda ettim kendine iyi bak
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder