Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Havadis - Bir Tütün Sar Şarkı Sözü


Havadis - Bir Tütün Sar Şarkı Sözü



bir çocuktum gülerken ve hayallerimle uçuyordum
on altımda bir yürek ben sanki dağları aşıyordum
on yedi oldum anne ben gözlerimse yaş dolu
bir sigaramdı sonsuz ben on sekize koşuyorum

bir isteğimse yok senden eyvallahım olmıcak
sol omzunda meleksin de gözlerimse dolmıcak
mutlu olmak istemiyom ben hikayenden çıkar beni
- hikayelerde artık mutlu bitmiyordu dimi?

düşünmekten yoruldum ben kadehlerse girdap
her seferde düşürme ve hayallerime dön bak
bir umutsuzluk vakası ben ilaçlarımda teselli 
aramaktan usandı gözler torba tutar temelli

sicilimde sen yazarsın polis korkar görmeye
ve uçurumdan atlarsın sanki gidiyon ölmeye?
söylesene hayat bana derdin nedir benle?
bir balıktım sanki ben martıya mı sarıldım?

-----------------------------------------------

Bir sıcaklık vurdu sanki gökyüzünden düştü yere,
Ellerimse buz butar ve kaybettim ben yine
Gel benden uzak dur neden diye sorma bile
Sorsanda söylemem ben mustafa böyle iyi be

Alışkanlık zor bişey ve alışmıştım sen diye
Söylemekte zor olsa ben sevmiştim bir kere
Gözlerimden çiz beni, tütün saran çocuk diye
Umutlarımdan tut beni salla savur yok diye

siklemiyodum hiçbişeyi ve siktir ettim geçmişi
Kafam biraz matizdi 
Kafam biraz matizdi laan!
..Kafam biraz matizdi

Seni yazmak zor oldu lan düş artık be yakamdan
Üstü kalsın hayatımın ben isteyipte yakınmam
Bir tütünde sen sar ve çek dumanı bırakma
Ben zaten böyleyim be istesende bırakmam
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder