Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Mişer - Umurumda Değil Şarkı Sözü


Mişer - Umurumda Değil Şarkı Sözü




umurumda değil kimin neyi düşündüğü 
bu benim seçimim izlerim dilediğim yolu 
Benim için Rap olur yaşamımın sonu 
Kalbim temiz diyenin aklı s*k*s ile dolu 

Mişo Rap a hakim Mişo mütekamil 
Kimine mevlana kimine şeytani 
Mişo bi berduş Mişo meccani 
Dönüşüm kıyamet ben ise deccalim

Hey yönünü çevir doğuya güneşi gör 
Rap Bir isyan Mişo provokatör 
dinledikçe seveceğin bir mc bu 
bir kere dinle sonradan istersen öl.

Gam yemezsin bu yolun ilk adımı
s-kay-m popuna da rockına da rap akımı yaşasın ebedi
bu yola baş koydum elimde kefenim
Doğu benim kefilim

NAKARAT 

Doğu Rap Rap benim gerçeğim 
Doğu Rap Rap deli dolu birisiyim 
Doğu Rap Rap stilim bol giyim 
Doğu Rap Rap amedin delisiyim

Amedin yararına geri dönüşüm 
verin Amedi bana gerisini bölüşün
Mişo kimine göre terorist kimine göre de bölücü 
yakında olacağım hepinize görücü

Doğuda yeni ilerleyiş kuruldu mürettebatı 
Hip Hop un doğru adresi 21 Amed yer altı
Cahil idik bilmiyorduk Hip hop denen laneti 
Yer yüzünde toplanın la yeraltını biz aldık

3 yıl oldu gideli memlekette müzik kalmamış 
Diss yapan tüm Mc ler Amedi bitti anlamış 
Lan kavat unuttun mu Mişer denen belayı 
Rap müzikte dissleşipte gömmediğim kalmamış

Rap müzik döndüm işte biliyorum ki mutlusun 
sen kanıma işleyen vazgeçilmez bir tutkusun 
Hayat denen bir film kader onun kurgusu 
Amed doğunun kalesidir Mişer şanlı ordusu.

NAKARAT 

Doğu Rap Rap benim gerçeğim 
Doğu Rap Rap deli dolu birisiyim 
Doğu Rap Rap stilim bol giyim 
Doğu Rap Rap amedin delisiyim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder