Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bounce Şarkı Sözü


No.1 - Bounce Şarkı Sözü



Verse 1 

Kafamda siyah bere ucunda ölüm yine 
hayatı doğaçlama yaşamayı dene bi de 
solungaçların yanar bu hava zarar 
küçük balık hiphopla tanışmam iki basamaklı sene 
ben bu filmde olurum erkan can 
sigara gibi dönen karılardan hoşlanmam yalan 
bize her gün christmas ihtiyaç molası 
bu emniyetten çıkarılan sigaranın kafası 
bilgisayardan indirdim kalbine albümü 
ee bizde kovalıyoz allahın her günü 
tarikat zikir çeken zencilere selam eder 
ne o 1 namı diğer … :) 
öldüğümü söylüyorlar mezarımın başı 
senin yaşadığın dünyadan daha kalabalık! 
kafa kırık hastane de hemşireler ayık değil 
bu yüzden ölebilirim gidersem anla beni 
yüzümü görmek için yaklaş iyice 
2pac for ewa hit em up dj 
deli gibi yazıyorum deli gibi beat'e 
16 yetmez gerek yok feat'e 

Nakarat 

Ovv çekil geri bounce 
istersen yerim 
seni ve çeteni biatchh 
şaşalı brunch aşırı bu punch! 

Verse 2 
Mehmet ali birant gibi konuşabilseydim 
beni özürlü sanardın ama zengindim 
hayatı ileri sar kasetin bozulursa 
garanti belgesi var sikmişim fame ini! 
mezarlara bomba koyup misafir edicem 
bütün cesetleri evinize bu yüzden çay demle 
akıl işi değil aklın bende 7 
bela hüsnü gibi yanlış biliyolar seni 
apachi emocular cort genaration 
elektirik kesintisinin sebebi raiden 
ice bong elimde ki ben can fixion 
action man bile böyle göremedi action 
üflediğim nefes sizi zehirleyebilir 
kalbim yerinde yok polis çağır melek deme ona 
sanat değil rap diyorum yaptığım bu boka 
artık fişimi çekersen bile senin zararına 
- haha wussup mothafucka 
senden bana zarar ama benden sana fayda 
seni soktuğum bad trip değil doktor onaylı bu koma 
yaktığın her sigarayı sanıyosun romaaa ! 

olamaz olamaz 
hepsini içtim zulam az 
zenci bu zenciye kulak as 
1 ipte iki cambaz fark yapmaz. 

Nakarat 

Ovv çekil geri bounce 
istersen yerim 
seni ve çeteni biatchh 
şaşalı brunch aşırı bu punch!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder