Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Çaylak Naber Şarkı Sözü


   No.1 - Çaylak Naber Şarkı Sözü



kafası bozuk zenci her şeyi yapmaya hazır 
ve siktirip gitmek için ailesinden ilham alır 
dumanlıdır ulan benim dünyalarım karan 
-lıkta yaşar lüks o gezegenler zulam 
depresyondayım ölmedim lan burdayım 
kayıpdayım yok yazılan kağıtlarda kalmış adım 
20 yıldır aynı yerde düşlerim mülteci 
güzellikler hatıralar sikilmiş hayat feci 
ve sabrım kalmamıştır herkes halimi sorsa da 
siklemez ki içindeki aslen siklemezler seni 
beklemez ki beni teklemez bu düzen 
senin yaşadığın trajediye kimse üzülmez kuzen 
sokak melodisi özetle benim hayatım 
söz etme saklı kalsın herkes istediğini alsın 
1 işaret bekledim hep siktiğim dünyada 
ölümü gördüğüm rüyada güldü yüzüm korku her tarafta 

türkiye 1-2-1 altkattan yer6na 
cızırtıyı kaybedemeyen çaylak naber 
sanki sanarsın senin sandığından da beter 
arkadan yanaş ağzına eteri bas geber (x2) 
her sokağın tadı kadar adı da vardır 
sen saldır gece 12de evinden kaldır 
yastığında kan var nigga yattığında anlarsın 
dayan dayanabilirsen sancıların kasmasın 
meleklerin olmadığı yerde cehennem başlar 
zebaniler çıkar peşinde çatıldı kaşlar 
biz nelerden vazgeçtik crack rap sex money 
bizim için her şey müzik homie kaldır ellerini 
arabaya yaslan sen biz geçerken önünden 
sana selam vermediysek bil ki döndün ölümden 
gözümden düşenler senin gözüne girenler gibi 
biliyosun bizi içinizden biri "izah" 
toplamaya kalkarsan i z a haşhaş 
hemen sevinme bebeğim dağatırız göz kaş 
senin bizden daha iyi bildiğin sokaklarda 
senin ismin yok nigga okey yo booofuckaa 

türkiye 1-2-1 altkattan yer6na 
cızırtıyı kaybedemeyen çaylak naber 
sanki sanarsın senin sandığından da beter 
arkadan yanaş ağzına eteri bas geber (x2)

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder