Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

Pit10 - Habersiz Şarkı Sözü


Pit10 - Habersiz Şarkı Sözü



Bazen yanımda olman hayaliydi o vakit tanışmamıştık 
bilirdim bi yerde beklediğini o sanırsam hırsız 
caldı kalbi birden duygularımsa pas tuttu 
katıksız aşk koktu hava bende baş koydum 
kesildi 4 bir yandan esti rüzgar eski defter 
hepsi küstah ?evsiz? eller bekler sahibini 
renkler gayet iyiydi şimdi sade siyah var 
arkanı dönüp giderken tek istediğimdi biraz kal 
cok büyük bir inat var ve sanırım gurur birazda 
kokladığımda yastığını kalpten vurur silahlar 
bense düşerim yerlere ve gözüm kapalı aynı kabus 
odama birden güneş doğduğunda aydı mağdur 
şimdi herkes üste geliyo elde taramalı 
cıkış yolunu bulamadım ve etraf fazla kalabalık 
oralar eminim iyidir ama burada baya hava basık 
biriken egonu 9 milim mermi yapıp kafama sık 

Nakarat 

Gelmesende beklerim yolunu ben 
olmadık bu vedalar habersiz
bilmesende özlerim kokunu ben 
yoksun yanımda yaşam kederli 

Tebrik ederim herşey istediğin gibiydi sence 
sorun yoktu gercek dünya pence darbeleriyle koptu 
önce masum ifadendi etki bende adını sordum 
etmek istediğim iki kelamın yarısı boştu 
sanırım oldu derken birden dünya ters yüz 
sabaha karşı 6:15 alındı ders dün 
yürek kabılarım acılmıştı ?sor? ama cile bittiğinde 
kafam baya iyiydi vodka şişesi bittiğinde 
önce elimi tuttu sonra sarıldı kaldı 
bense aşırı mutluydum meğer karışmış aklı 
öyle uzaktan izlemeye bile razıydım kapıda kalıp 
eski halden eser yoktu karşımdakini tanıyamadım 
şimdi ismin beynimde anılar yüreğimde 
azmedersen kırılır kapalı kapılar ?küreğime? 
umrundamı bu adam birgün ölse kederli 
yinede gecirdiğimiz 4-5 saat ömre bedeldi 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder