Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Şiirbaz Bekle Yarını


Şiirbaz Bekle Yarını



Peygamber desem diyon sağcısınız 
Atatürk de solcusunuz 
Haz veriyo kibir denen okyanusta boğuluşunuz 
Şarkılarda o kadar çok s.kip sokuyonuz ki 
Sanki bütün tayfa Johnny Sins'in gayri meşru oğlusunuz. 
Yanlışım, siz doğrusunuz 
Karanlık bi gölgedesin masal değil savaş çünkü gelmeyecek külkedisi 
Gerçekten hiphop yapıp para kazanmak hayal 
Uyan Poetika'nın dahi 2000 satmadığı bi ülkedesin. 
Gülme nesi komik bunun anlattım ki ürperesin 
Ey rapçi didişmeyip birlik ol ki güçlen 
Esir aldı bütün sahneleri hiphoptan bi haberler 
Sense hala karanlık bi hücredesin 
Üçle beşin hesabıyla geçer günün 
"İsteseydin okurdun" dırdırlarıyla ağrır başın 
Pisleseydim onursuzca yediğim tüm kapları 
S.kiyim famei, eğer her albümden önce birini dissleseydim olurdum. 


Omzundaki yükleri bırakmasanda yaşlanır ve çekmez ağrını
Kalp 
Senden kalan ne varsa geriye sıkıca sarıl umuda bekle yarını. 
Bak 


Bu rezalet bi oyun çünkü gelir lan hep bitap 
Bi el rest çekip blöf yap yani uymalısın bi taktige 
Banada saygı duyardı tüm rap alemi 
Eğer Hülya Avşara el pençe durup bağırsaydım Hiphop diye. 
Bol tişörtle bi kapriye bakıyo artık mikrofon yalan klipte dik popo ve 
Git toponda bir bok oldum san fakat bu mikrop onda dokuzunda görülmekte 
Yeni nesil rapçilerin git MTVyle hipnoz ol. 
4 senem var ve onlarca kayıt geride bıraktığım 
Kuraklık hayal gücünde mevcut yiyin kul hakkı 
Ve artık rapçi olmak basit bikaç tane kaşarla çık 
Boynuna tak bide çakma beyaz dre kulaklığı. 
16ında müzik için çek gel herşeye rest bak 
İçimde kalmadı hiç ne sadakat ne heves lan 
Ki ne şu battlecı veletler nede duygusal çocuklar 
Hiphop jmt hiphop krs one.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder