Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Sonbahar Şarkı Sözü


Taylan Kaya - Sonbahar Şarkı Sözü



Mevsimlerden sonbahar yapraklarımı döktüm 
Meyve vermeyen bir ağacın köklerini söktüm 
Göz yaşları toplayıp biraz üstüne serptim 
Tekrar yeşermedin anladım sen bir ölüsün 

Bir tohummuşsun gibi seni kalbime ektim 
Üstüne fazla fazla sevgimi aşkımı serptim 
Kalbimi kapla diye her gün bir defa öptüm 
Sen ne yaptın kalbimi tek seferde çürüttün 

Saçların vardı evet simsiyah ve upuzun 
Kiraz gibi dudaklar öptüğümde ben tuz buzum 
Kabul ediyorum ben senden biraz uzundum 
Kaç yılı silip attın en çok buna bozuldum 

Söylerdin sen hep bana sensiz bir hiçim diye 
Ben yokum şimdi artık hiç misin sen bunu söyle 
Hiçbir şey anlamadım nasıl aşıksın böyle 
Ölüm bile ayıramazdı ki bizi sözde 
Yalanlarla süslenmiş her gelen darbe yemiş 
Aşkın tarifi yokmuş herkes ondan etkilenmiş 
Çok güzel neşeliymiş gözleri sürmeliymiş 
Ağzından bal damlarmış herkes onu severmiş 

İstemiyorum artık boş bakan gözlerini 
Ağzından çıkıp beni kandıran o sözlerini 
Unutmaya çalıştım bırakıp gidişini 
Hayal kırıklıkları bırakmasın peşini 

Eskisi kadar bağlı değilim artık sana 
Hiçkimse vazgeçilmez değil bunu anlasana 
Onlarca şiir yazdım birazcık okusana 
Gerçekler yalanlar hepsi orda bi baksana 

Tertemiz hayallerim ben deli bir şairim 
Zamanında çok sevdim sevdim diye ben kaybettim 
Gerek yok yalan aşka aklım zaten bir başka 
Sahte bakışların yaktı kalbimi en başta
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder