Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Allâme - Manik Depresif Şarkı Sözü


Allâme - Manik Depresif Şarkı Sözü



İstilada bütün fareler bana istinaden etmesin 

Evet insaniyet öldü söyle tanık nerdesin ? 

Ara vermesin embesil oyuna çünkü sahne perdesiz 

Kanka , sen bilirsin fahişenin neresi ekmek teknesi 

Dayatma bana yalancı doğrularını istemem 

Orospun ettiğin gururun yeminlerini beklemez 

Ben ! battle'a müptezel koç olmucak bu rhyme sonuncusu 

Sen ! orta yollu ailenin yüz kızartan tek çocuğusun ! 

Zamanın hiçbir önemi yok sanardım önceleri 

Yaş aktığında geldi dert ve zorla buldum reçeteleri 

Doğruları bi gecede kâbus olup heceletir 

Bu rhyme'ım suçlu ben değilim , kovala kalbi becereni 

Yok olmanı istememde yeter tek nefes 

Allah istemezse cesede köpek dahi pislemez ! 

Bana birşey söyle anlat haydi beyinsiz 

Seni özel yapan birşey yok diğerlerinden farklı değilsin ! 



Vaovv derin perspektif , bu öfkeyi kalem resmetti 

Va va vaoovv dostu testettim , bu yüzden manik depressif x2 


Rap hafızamdan azıp ağzının bir ezberi şişen bu pazı 

Şiirin ağzımın , battle ciğer marazıdır 

Kaza mıdır ? Kurban ettim all azadını 

Allâme bir cinayetin kelamla anlatım sanatıdır ! 

Bana anlat haydi durum nasıl ? Eğer hala yaşıyosan 

Yeterince acı çekmiş sayılmazsın yazık 

İçindesin bu kumpasın aynı firavun mumyası 

Allâme Türkiye'nin kışı , sen yaşa Musul'da yazı ! 

her kelimem doğru bundan dudak uçuklatır 

Kalbi temiz olanlar dünyanın en mert çocukları 

Uyan artık sana anlattıkları kül kedisi yalan 

Biraz daha düşün anlarsın , kül tablan dolar yeaaah ! 

Söylediklerim gözdendir , mazimden 

Şeref enjekte edilmiyorki ana rahminde 

Adiliğe kapılmışsan bak gurur tatilde 

Kapat sistemini dinleme , Rap girmiyorsa kalbinden ! 



Vaovv derin perspektif , bu öfkeyi kalem resmetti 

Va va vaoovv dostu testettim , bu yüzden manik depressif x2
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder