Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Ece Kılıçkaplan Sansürlü Aşk Şarkı Sözü


Ece Kılıçkaplan Sansürlü Aşk Şarkı Sözü




Koro:
Sadece sen anlamıyorsun beni.
Neden? Savaşın var kalbimdeyken.
Her şey seni çok sevmekten!
Sadece sen anlamıyorsun beni.
Neden? Hikayem var dinle hemen.


Kızlar yüreğim sızlar. Aramızdaki buzlar. Bir de size aşıklar var.
Hemcinsim diye demiyorum, ya da bu kadar, ne bileyim sadece yani...
Ben, birini seviyorum! 
Ah evet! 
Burada bir anlaşalım, yanına yaklaşanı yakarım!- 

Böyle içiyorsak sebebi çok! 
Biri demişti ki; ''hep şarap içeren şarkılar yazıyorsun. Sanki çok içiyorsun.'' 
İçmediğimden nabza döküyorum, üstüne bir de kadeh kaldırıyorum. 
İnat uğruna! 
Yanlış anlama, ben bi' adamı nabzından tanıyorum. 
Kalbi kalbime denk atıyor mu bakıyorum. 

Bu işler biraz karışık işler. Kısacası seni gördüm, görüşler. 
Yani biraz tuhaftın ama özgürlükçüydün. 
Bi' o kadar geride kalmış, bir fanus içinde yaşayanmış.
Acaba bana aşık olur musun? inanmam! 
Böylesi biraz akustiğim, ama seni çok..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder