Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Azul - Doktor 2016 Şarkı Sözü



Azul - Doktor 2016 Şarkı Sözü



bir gün aşka düşersin ölümü denersin
aşka düşersen ilk kendinden geçersin
önüne bir tas huzur bir tasta aşk koyarlar
aşkı seçersin kafan güzel ölümü seversin

bir dakika gülmek için dört senem çöp oldu
sırılsıklam aşıktım yüreğim çöl oldu
benim dünyama karanlık çökeli çok oldu
aşk ve geleceğim iki yoldu, ama çok geç oldu

geçmişime dönemiyodum başımsa dönüyodu
yanımda dört kişi hepsi içip ölüyodu
bende oturmuş aynaya bakıp halime gülüyodum
sonbahara aşık düşmüşüş gözlerim soluyodu

kaşarlaşmış duygularına ağır geldi sevgim
gülüşlerine yandığım gülüşlerimden etti
bi sokak lambası altında umutlarım geberdi
yüzüme bakma çöktüm bi hayli tükendim

benim sağımlığım kayıp seninse namusun
ölümse aşk sen olursun namlusu
saçları okyanus pet şişeyse fanusum
nefes alamam kokun yok tek sorun

kolumda çizikler göz altımda torbalar
saat dört elimde kalem gözlerimse kan çana
güzel kadınlar güzel kafa yaptılar
tek dostum kaldırım taşı bank bide martılar
...
İnsan ölüsünüde gömermiş zamanla öğrettin
içimde kalan son umudu gözlerinde kaybettim
aşık olduğum kadın duygularımı darp etti
ben değilde bu durumdan ciğerlerim şikayetçi

dumandan başka birşey yok durum kötü
ruhum kayıp bedenim tabutsuz bir ölü
ben sana ressamım tüm dünyaya körüm
sen sönmüş bir tütün avuçlarımda külü

doktor diyor tedavi ben diyorum intihar
doktor diyor amatem ben diyorum siktir et sar
elimde kalan tek şey bi çarşaf
biraz yeşil biraz hüzün birazda yas var

unutma ayaklarına kapanıp aşığım diyen adamı
aşka baksana be unutturdu adımı
sen çalsan şuanda kapımı sevinmem
ama azrail gelirse diye hazırladım çantamı

yarı baygın yarı sarhoş tam olarak aşığım
kürek yokmuş yanımda denizlere açılmışım
bir sigara söndürüp bir cigara yakar mışım
ben ne şair ne rapçi sadece bir dumanmışım

bunaldım bu hayattan ayaklarım tutmaz
mutluluk senin olsun yarama tuz bas
sen derin bir yarasın aşk dikiş tutmaz
herşeyi siktir ettimde nerdeydi şu çakmak ?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder