Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Varhız - Algoritma Şarkı Sözleri


Varhız - Algoritma Şarkı Sözleri




dünya döner hala yaşatır, insan 
derdine çok yolu aradı ,
dosdoğru sanatım, yok yolum aralık 
sor sorgu bunalım'da pac yorgun usanır 

Senin değil! getir benim delil, deli üstüne
rüyanın sefilleri bir dünyanın içindeyiz
esir misin? esinlenip yazdım 
krizleri geçir - BOOOOOS

başarı bulamadan hiç o bana da paravan açamam
ancak ama bu kaçarım aga bu yoluma bizi de piçine
peki bu ne ki bu yani? burada kanası dilime mazi 
duramam orada kelimen adi , bu kadar olamaz 
agacım akıla katıla katıla gülemem her gideeen


----- kapalı çocuk açma sakın mermiler 
kan yağdırır her gün artık sevgi kurşun vergiler
Canını alır ölüm pahası, intihar şimendifer 
Yobazlar bir dünya kurup insanlara bi merdiven 

Dayar aptal olur anla sistem içine gel diyen 
algoritmadır sonuçta anlamazsın her giden
belki der , param olsa ölmezdim hiç mermiden 
Çokça kalça gördüğünüz'de unuttuğunuz şehitler 

Ahı kalır biraz baskı, ülkem adına sergiden 
bir bok anlaşılmaz anca para ve ün'de sik düzen
Nelerden bahsedicek rapçilerde, pek güzel 
bir düzenden bahsedemez ,insanlığa yok füzem! 

Silahları atın artık nolur insan sen düzel 
Her baskın sabahında kapanır özgürlük bu sen
Tecavüze göz yumarsın halka ateş açarken 
Kaçarken korkak gibi kalmıyorsa özgüven ! 

Papa,kilodunu çek madafaka! 
kim haset olur bakar , ki vakit dolu 
fakat , gelin rakip olun bana 
bunu sok kafana , okeeey 

yaşamıyordu insanoğlu namlu bekler o fame
triplerinde harbiden bu denk olursa beyin 
aciz olur köşe başında sen kalıyorsan rehin
hadi lafın olur fail , tamam o kesin rapçi değil 
tamam kesin rapçi değil , kesin rapçi değil
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder