Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

23 Kasım 2016 Çarşamba

Decrat LGS - Mona Lisa Şarkı Sözü


Decrat LGS - Mona Lisa Şarkı Sözü



Vay Vay Hip hop Alzheimer Hi Guys Yok hiç kaygım good job niga Best Rhyme Deco Thug Life Hip Hop Hasta Bana Bağımlı Bir Base Line Bi Beat Yolla bana Kulaklığa ses aç Deco Kitli Bi İmha Roketi Nigga Fuck Sana Fuck Beni biledi bu verse bana pay Sana Kinetik Yap Telekinezi Bi Rhyme Döşerim Adama Dağ gibi Bilesin Mic'daki Kim Alt katta bırak nakiti Bu Breeh Breeh Bana Track gelir Hadi bu Bilek Sana Trrek Yürek Bana gelir Aw yes Bok at bana moruk Mic check hip hop beni solur Aw yes sahne benim olur Kasvet benle yönü o bulur Pek nezir değilim ama zehirli biriyim Anes tezi bilirim bu tez gelir ecelim Vites yok gelip itin Arabam ölümü taşır itin Birak iti benim için Nakiti gorelim hip hop için Preeh denememeli mic Deco fark at bura Kansas Bi rhyme görememeli Vice Adam olmaz oğlum olmaz Bu verse bi Mona Lisa Bi anda geldi sona Evde durma sokağa çıktı Mozart Ahh yani bu tarz iyi Bazen katil ne demeli bunu gören Mc gelir aga ağzını burnunu dağıtiiim Keyfim daha iyi Benim asıl dahi Yarin fani hayat son bulucak abimm Heey üzerime, üzerime doğru gelir hayat üzerim hep yani Beynim yerinde değil derim hep Kalbim karşı çikar isteklerime Deco paslı bi kindar kalemi Nigga gel bana nefreti goresin O verse bana can sana bilezik yat yere ki ezeyim Ölüm ağzıma düşesin Gel bana sırtını dön hadi Bu ne lan yeni moda mi bu? Parazit yapar aga Deli gibi benim için adi piç o zaman evin içine bi katil gerekir daha ne verelim aranan biriyim Nigga sıfatına döşemeli rhyme üzerim Biri muameleyi,muhasebeyi yapar aga kalitemin önü vaat edilir Ahh nasil vaaz verilir? Deco işin asıl amacına yaz bi şerit Gel gel gel gel geri gel Bebegim Sokak için yasa içip otu kaydedelim Yeni zarar girme zora Bu verse benimle gelir aga düşecez mezara Hip hop boşa değildi koştum ona Bitmez hikayemiz izle bi kenarda.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder