Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Norm - Rap Dersi Şarkı Sözü


Norm - Rap Dersi Şarkı Sözü



(Norm Erman) 
Bas bi, bi bas arkada bide kick 
Ve de rapimizi çekemedi hiç bi s*kik 
Hadi gel gangsta hadi gel beni s*k 
Sustur rapimi ve de ağzımı dik 
Bura Bornova hadi beni zorlama dedim ama 
Anlamadı bizi bu toy dallama 
Sen kendi popunu koru ve de başka birini 
Boşver kollama yalaka da yollama 
Sen benim başarımı kıskan 
Odana yapıştır resmimi daha çok hırslan 
Ve de benim kapasiteme ulaşman için 
Daha çok toz yutman lazım ulan 
East Coast ya da West Coasth değil adamım 
Norm liberal olmadı hiç kalıbım 
Özenmedim ve de idolümü bulamadım 
Hadi Ender hadi rap yapalım 
Manifestolarımı yolladım hepinize 
Ama doğruyu bulamadık hadi dönün evinize 
Rap bize has bi husus bence gidin 
Başka hobi bulun kendinize 
Bu benim tarzım bana has bi stil 
Rapimi fitil niyetine sok ve çekil 
Kendine gelemedi bay ve bayan 
Benim elimdeki bu kalem geleceğime kefil 
Run dmc, vanilla ice ya da alban 
90 dan bu yana rap yaptı bu Erman 
Sokaklarda tek başına 
Sen portakalda vitamindin lan 
Hepinize bizden bolcana fuck peace 
Poposuna güvenen varsa sallasın hadi diss 
Ama sözleri pis 
Kancıklara benden kocaman da bi testis 
(Norm Ender) 
Koş ve yetiş hadi tek bi depar lan 
Bende finish yok wack bi toparlan 
Sorma ne iş lan Norm hiphop attı 
İki yüze güldük g*tünüz kalktı 
İbiş kolay sanalda saldırmak 
Baba mesleğin analdan aldırmak 
İzmirdeki ilk partine gelicem 
Rap yapma diye ağzına vericem 
O zamana bakalım a kimmiş gangsta 
Zevk alacak g*te p*ç her temasta 
Jop girecek dibe bu sene topalsın 
Zenci mi lan kop sen bi şoparsın 
Kır kalemini koy nadasa evinde 
Hadi gülüm oyna ve kafası calışsın 
Haddini bilecek o bu yasa elimde 
Dört "s" kanunu herkes alışsın 
Popu ben fittim akademi Türkiye 
Meral Okay ve Pelin Akad unutmadım 
Baksana bi velet ve ben orda rapi 
Sizin gibi p*çler için savunmadım 
Kitle ufak ve zeka fitne fesat 
Sağdan soldan hadi estarabim 
Bu mudur uyak ve rapiniz harbi vasat 
Sizin ananız belli babanız anonim 
Onu bunu konu bu mu kalıbına giy o donu 
Ve domalanı yazın o cenabet basın 
Gündemi batsın hep soy 
Ritmime baksın rap boy 
Eksene yüz seksen hepsi bi dönek 
Bizde satış yok çıkışta gelsin 
Sizde metelik okey bende yetenek 
En kralından bu da rap dersin
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder