Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

DeveKuşu Ece Kılıçkaplan melezkadın Şarkı Sözü


DeveKuşu  Ece Kılıçkaplan melezkadın Şarkı Sözü



Bu biçim hikayemi sizinle paylaştıkça
Bir özgüven patlaması yaşıyorum adeta
Nasılsa, unutup gidersiniz.
Bu yüzden ki, ben, bir türlü, susmam.

Söyle içinde kalmasın hiçbir şey
Söyle anlattıkça açılırsın iyi bir şey
Söyle arınırsan kâr bir şey
Tüm yollar sana ''aşk'' gibi bir şey

Bir de öyle yazıyorum, aklımı karıştırıyorum
Bir -deve kuşu- olsam kafamı kuma-kuma soksam
Solucanları yiyerek karnımı doyursam
Sonra daha, sonra daha en dibine vursam.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder