Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Bir Daha Sevmem Şarkı Sözü


Dj Ateş - Bir Daha Sevmem Şarkı Sözü



Sende mi dostum sende mi kapattın kalbini aşklara 
Aşk mı aşklar moda olmuş sahte yüreklerde yemin ettim sevmem, sevmem bir daha... 

Bir daha sevmem kimseyi kalbim yandı aşklardan 
Aldatan kandıran hep beni buldu bu hayatta 
Sanki çok güldüm ya sevmem ki bir daha... 

Ayrılık gerekti aşk bitince 
Herkes ayrı yolda can içinde kalmalıydı 
O da gitti sonunda 
Mutluluk masal birtanem gülmek ise bir hayal 
Seven insan der mi hiç aşkım sana hoşçakal
Bir yalandı sevgi sözün kahpe ruhun bir yalan 
Bırakıp gitmek basit terketmekse bir olay 
Yürekte başlar aşkın temeli sana göre çok kolay 
Bozulma hiç boş yere sözlerimde anlam çok 
Somurtma hiç boş yere gözlerinde anlam yok 
Bitti artık pişman olma 
Senin tercihindi belki bir zamanlar aşkının yalan gerçeğiydi 
ihmalin yüzünden kaldık ayrı yollarda 
İlk değildin son oldun bu kahpe dünyada 
Yeminim olsun asla sevmem bir daha ve son defa 
Kaybolan bu ömrümde zebani oldun 
Lanet olası kişiliğin içimde nefretimle doldu taştı 
Aşkı yaşamak istemekti belki yanlış adamı vurdun 
Yok telafi bedduanla kahrol emi 
Vicdan azabı çekerken bir seferde mahvolursun dilerim 
insan olsan yapmazdın 
Gel de gör bi halimi tıpkı oldum ben nakavt 
Dj Ateş FamiLia ToKaT...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder