Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Bir Şans Daha Şarkı Sözü


 Dj Ateş - Bir Şans Daha Şarkı Sözü




bebeğim
bana son bir şans daha versen 
çok değiştim inan 
denesen görsen 

kalbini kırıp seni üzersem 
ozaman affetme affetme çiçeğim 

bebeğim bana bir şans daha versen.. 
çok değiştim inan denesen görsen 
kalbini kırıp seni üzersem sevgilim.. 
o zaman affetme beni etme çiçeğim.. 

gönlümü yalnız sevgin sarmış 
sen gittin ben bittim yarim 
belkide layık değilim aşkına 
aradım yoktun döndüm şaşkına 
kalbini kırdım lanet olsun! 
gidince farkına vardım amma.. 
sen beni affetsen şimdi 
bensana mahcup biriyim aşkım. 
lütfen dur bir dinle bebeğim 
megafonu aç duysun herkes 
deliyim belki deli oldum ben 
kalbini kırdım pişmanım ben 
yanlışı affet olmaz bir daha 
anladım herşeyi vardım farkına 
hayatta yalnız kalmaya mahkum etme beni bırakma.. 
seninle herşey çok güzel aşkım 
en güzel aşkı seninle yaşadım 
ben sana böyle candan bağlı 
sense sevgini bırakıp gittin 
ismini yollara yazmadım aşkım 
uğruna dağları yıkmadım aşkım 
ben senin ismini kalbime yazdım 
ben senin uğruna dostlar sattım 
birkere yanlış yaptım sana yar 
yaralıyım sensiz gelip 
gelipde sev sar
seveyim sev de öleyim öl de.. 
gitme,bitme, beni terketme.. 
dur bir dakika,dur bir kapatma.. 
bedenim hasta,lütfen yorma 
değiştim aşkım denesen bir kez 
bana bir şans ver lütfen son kez 

bebeğim bana bir şans daha versen.. 
çok değiştim inan denesen görsen 
kalbini kırıp seni üzersem sevgilim.. 
o zaman affetme beni etme çiçeğim.. 

affedemezsin beni birden 
kaybettim seni kayboldum yanlizlik 
bana zehir oldu sensizlikde ölüm oldu ben kahroldum 
yürek dayanmaz eridim aşkindan 
bana bir şans ver lütfen 
boyun eydim ben günden güne bu bendimi bittim 
uzakta senden neticesiz bu güzel aşkimi öldüren 
şu halimi bir görsen 
kiydin canima girdin aklima şimdi neden terk ettin beni sen 
vaktinde herşey düzelecek derdin hani nerde 
bide boştan yere bana söz verdin bende inandim 
ellerini ellere verdim 
belkide dünden beri raziydin 
nerden çikti bu ayrilik anlamadim 
kendimi aşklara kapatali ben başkasi kalbime girmedi malum 
gözlerin aklimda sözler kulağimda hergün beklerim çaresizim 
ne oldu bize soldu gülüm deme bana aşkim ben hayal perestim 
kirilan kalbimin tamiri olmaz önemide yok zaten sen gel 
yeterki tekrar benim ol vede ayrilma seslendim dön gel 
anlamadiğim birşey var sevmiyordun neden vardin 
seviyorsan niye yoksun inan bunu ben anlamadim 

bebeğim bana bir şans daha versen.. 
çok değiştim inan denesen görsen 
kalbini kırıp seni üzersem sevgilim.. 
o zaman affetme beni etme çiçeğim..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder