Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Delice Sevdim Şarkı Sözü


Dj Ateş - Delice Sevdim Şarkı Sözü



Delice sevdim seni 
Delive sevdim delice� 

Delice sevdim seni 
Terkettin gittin beni 
Olsem umrunda degil 
Ateste yaktin beni (x2) 

Askla dolu yuregim acilinca derince 
Hasret yarasi kanar agir agir gonlumde 
Yangin yerine doner hayat olur iskence 
Hasret atesi yanar alev alev gonlumde 
Zaman durduda sanki gunler dusmez takvimden 
Umut beklemez artik gecmeyen saatlerden 
Eziyetti bu gunler yas dokuldu gozumden 
Neler cektim sen yokken neler cektim bir bilsen 
Estikce eser bosta dinmez ozlem ruzgari 
Her mevsim kisa doner omrum gormez bahari 
Yesermeyi istiyen o incecik dallari 
Sensizligin acisi solduruyor gonlumde 
Kabus dolu geceler buz akan ter icinde 
Sabah bosuna bekler karanligin pesinde 
Durmaz yorgun bedenim dizlerimin ustunde 
Cevirdin sen zalim beni cevirdin harabeye 

Delice sevdim seni 
Terkettin gittin beni
Olsem umrunda degil 
Ateste yaktin beni (x2) 

Bu aksamin sonunda yalniz kalan ben oldum 
Gunden gune eriyip bir gul misali soldum 
Bunlari haketmedim sadece seni sevdim 
Bir oluden beterim bak iste gor eserin 
Bana yemin etmistin hep beni sevecektin 
Hani o yeminlerin meger yalanmis sevgin 
Nasilda kandim sana cok inandim askina 
Sensiz ne hallerdeyim donde bir bak ardina 
Kaderime lanet olsun sensizlikle son bulsun 
Dayanamiyorum ama yine yanimda yoksun 
Istemiyorum dunya sensiz donmesin dursun 
Sensiz yasamaktansa sensizlik ecel olsun 
Azraile ismarlattim 184luk mezar 
Bu aci bendeyken bu diz durmadan yazar 
Isyan etmiyorum simdi yalnis anlama beni 
Soracagim birgun senden bunlarin hesabini 

Delice sevdim seni 
Terkettin gittin beni 
Olsem umrunda degil 
Ateste yaktin beni 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder