Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Dj Ateş - Elimde Olsa Unuturdum Şarkı Sözü


  Dj Ateş - Elimde Olsa Unuturdum Şarkı Sözü




dört duvar içinde 
yalınız kaldım sensiz 
yüreğimde kenetli bir zincir var nedensiz 
seni bana vermiyorsa varsın 
ağlatsın geceler 
her anım yine sendir senle dolar düşünceler 
elimde olsa ahh unuturdum 
silerdim aklımdan senin aşkını 
öyle kolay değilki bitanem 
nasıl severim ahh başkasını 
elimde olsa unuturdum 
silerdim akımdan senin aşkını 
öyle kolay değilki bitanem 
nasıl severim ahh başkasını
dört duvar içinde 
yalınız kaldım sensiz 
yüreğimde kenetli bir zincir var nedensiz 
seni bana vermiyorsa varsın 
ağlatsın geceler 
her anım yine sendir senle dolar düşünceler 
elimde olsa ahh unuturdum 
silerdim aklımdan senin aşkını 
öyle kolay değilki bitanem 
nasıl severim ahh başkasını 
elimde olsa unuturdum 
silerdim akımdan senin aşkını 
öyle kolay değilki bitanem 
nasıl severim ahh başkasını
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder