Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Gölgedekiler - İyiki Bu Düştesin Şarkı Sözü


 Gölgedekiler - İyiki Bu Düştesin Şarkı Sözü




Nehirler yarışır çağıldar gözlerimde 
İşte bu nehirler benim nehirlerimdir 
Aşk öyle ki azar azar benim yerimdir 
Üşüyorsam sokaktaysam yalnızsam 
Senin gözlerin ey yar benim evimdir 

İyiki bu sestesin ısıtan nefestesin 
Bir haydut gibi kalbimde tutuşan ateştesin 

Rüzgarlar savrulur uğuldar gözlerinde 
İşte bu rüzgarlar benim rüzgarlarımdır 
Aşk öyle ki azar azar benim yerimdir 
Suskunsam bozgunsam bulutsuzsam 
Senin gözlerin ey yar benim evimdir 

İyiki bu düştesin ısıtan güneştesin 
Bir haydut gibi kalbimde tutuşan ateştesin
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder