Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Gökhan Demir - Bir Sevdaydı Geldi Gitti Şarkı Sözü


 Gökhan Demir - Bir Sevdaydı Geldi Gitti Şarkı Sözü



Bir sevdaydı geldi gitti 
Yüreğimi deldi geçti 
Ya unutmak gerekirdi 
Yada uğruna ölmekti 

Bir görüşte aşık oldum 
Bir an ölüyorum sandım 
Ya gözlerine vuruldu 
Ya da rüzgârında savruldum 

Bir sevdaydı geldi gitti 
Yüreğimi deldi geçti 
Ya unutmak gerekirdi 
Yada uğruna ölmekti 
Dışarısı soğukta amma 
Beni bir ateşmi sardı 
Ya gözlerin gözumdeydi 
Yada ellerin elimde 

Gözümü açtım sen yoktu 
Hançeri kalbime soktu 
Ya ellerim boştu böyle 
Yada sen gerçekten yoktu 

Bir sevdaydı geldi gitti 
Yüreğimi deldi geçti 
Ya unutmak gerekirdi 
Yada uğruna ölmekti
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder