Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Nevaric: Bir Vesikalık Gülüş Şarkı Sözü


Nevaric: Bir Vesikalık Gülüş Şarkı Sözü



kimseler görmedi, Ataberk gözlerinden öpemedi seni
hiçbir zaman sağlıcakla kalmadım
giderken arkasına bakanların hiçbiri dönmedi 

boşver işte hayal et, ağlarken bulanık dünya sadece sen nettin!
her şeyi mahvettin, eksik olma beni eksilttiğin günleri affettim.

şimdi bir sigara gider, gözlerinin manzarası elimde vesikalıkta.
yara geçer izi kalır ya, izlerinden seni bulmaya çalışıyorum yarım akılla

yinede kusura bakma, zaten uzun bi süre kusura baktın,
susamam artık iyiden iyiye yönümü şaşırdım ve gözlerin pusulam artık 

çok ahımı alıyorsun gece çöktüğünde tek başına kalıyorsun 
herkesi ben sanıyorsun çünkü herkese ben gibi sarılıyorsun

devirme gözlerini işte böyle olunca darılıyorsun
geçirdiğimiz onca boktan zaman gibisin 
ben seni yaşadıkça sen bunalıp daralıyorsun

saatler 7'yi gösterirken sen bana kapıyı gösteriyorsun
sevgim gibi işte aradığım kişisin ya meşgulsün ya cevap veremiyorsun

Görmesende olur, duymasanda ama bil ben hala aynı yerde bekliyorum.
Zaten bir acım var içimde, gittiğine değil bunca vakit gelmediğine üzülüyorum.

Yüzün düştü güzelim benim içerledin bariz,
Her zerremin ahını aldın ciğerlerim dahil.
Gecelerimi çaldın bırak gündüzü bari,
Kimin ne kadar yandığına inan küllüğüm şahit.

Nerdesin, n'apıyorsun?
Ben seni çok içerledim içerdesin çıkamıyorsun
Çık artık! Çok bunaldım defol git.
Kendimi topladıkça benden kendini çıkarıyorsun
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder