Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Nevaric - Talih Kuşu Şarkı Sözü


Nevaric - Talih Kuşu Şarkı Sözü



Ne kalır kafamıza yüklenirse yine yeni suç
Talih kuşu uç, gelip kafamızı bul
Kaderde diyor benim tavuğuma kışt!
Yaşamaya bak ama ölmeye çalış.

Bölüm 1:

kapalı kapıların ardındayım bugün
talih yüzümüze gülemedi hiç. 
benden evvel kaderimi yazan var
o yüzden yine susuyorum (şşşt)

sonunu bul...
-iyi misin? +soru mu bu?
güzel olan her şeye tek tek veda ettik 
artık yok hiçbir yolu

Çocukluk en büyük kaybın
annen işte kaç saat baban şehir dışında kaç yıl
kaç sokak burdan okula kaç kaldırım saydın
yaşıtların sigara içtiğin için gösterir mi saygı?

ne sandın? 
devletin hazinesinde ne var?
iyilik çıkar mı içinden çocuklar açsa sandığı? 
kral gibi yaşa fakat sokakta öl, sokak sınır.
türkiye banknotun 200 ama adaletin sıfır

(x2) Nakarat:

Ne kalır kafamıza yüklenirse yine yeni suç
Talih kuşu uç, gelip kafamızı bul
Kaderde diyor benim tavuğuma kışt!
Yaşamaya bak ama ölmeye çalış.

Bölüm 2:

yeni bir sigara yakın, gözünüz tavana bakarken.
sonumuz nasılsa yakın ve hazır 
beni bulması mı sorun ölümün? 

güzel günleri göremedikçe ben ayaklarım yavaş yavaş götürüyor ipe
ölümden korkmuyorum, hissizleştim.

ters gidiyor işlerim hep.
bir benzerlik var insanların gidişlerinde
geceler boyu kriz
hüzün doldu yüzümü yolduğum bu tırnak içlerime

insanları boşverdim
onlar sevgi dolu bir kalp aldı ama çok boş verdi.
iyi olan her günü huzursuzluk kapladı
sanırım Tanrı mutlu günleri zamanında borç verdi!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder