Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Nevaric - Bar Taburesi Şarkı Sözü


Nevaric - Bar Taburesi Şarkı Sözü



Bir bar taburesi, bir yudum viski
Gözümün gördüğü şaheser bir kadının resmi
İzin ver anlatmama;
Sevdiğimin fahişe olduğunun hissi...

Şişenin sonu geldiğinde anlatmak kolay,
Zırlamak zarar vermez erkekliğime.
Ağlamak, gülmekten kolay...
Bakma sen bunları dert ettiğime.

Güneş batıp ay yükselirken,
Mavinin tonları siyahla sevişir.
Seni göremeden bu denli sevmek;
Tanrı'ya içten içe inanmak demekti.

Neyse, zor...
Sana nasıl anlatsam seni?
Ucuz bir kadın için çok pahalı ücretin.
Yıldızlar gibi yüzünün silüeti,
Parlak olsalar da gün ağarınca sönecek hepsi.

Yok, kan ağlar yüreğim ağzıma gelir
Seni alırlar elimden...
O yüzden vazgeçtim kurduğum mutluluk dolu bütün hayallerimden.

Çok yaram var elimde,
Bir gülle mahvolmuş dikenlerden gibiyim...
O yüzden güzel olan her şeyin ardındaki kötülüğün peşindeyim...

Yürürüm aynı yolun başı, kafam taşır dağılmış bir saçı.
Morarmış boynumda dudak izleri yok,
Bir kavganın sonunda boğulmaktan kaçıp,
Geldim aynı yere, boktan mahalleme...
Sorunlar etten bir vücut bende bir iskelet.
Gözükme bu kez yolun sonundan, bugün kaldıramam.
Zaten doğduğum gibi kalkmışım solumdan...

Teninde pahalı bir parfüm,
Kaşlarının hizasına denk rüzgara orantılı hareket eden bir kahkül
Öyle ki yattığı her erkek ona mahkum.
Yine bütün gün başım öne iki büklüm
Ama ne mümkün üstünde yine bir hükmüm yok!
Yine, yeni üstün körü bir hüznün dibine düştüm
Beni bir düşün ; soyunursan benim bedenim üşür.
Kaç kere kalktım şu yere düşüp,
Alt dudağını esir ettin yine öpüşüp.
Ah, o gülüşün beni benden alıyor ama geri dönüşü olmayan bir yolu seçip bizi öldürüşün...
Gel, görüşüp son kez sarılalım ve git, deme asla ''görüşürüz''.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder