Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bi Gece Şarkı Sözü


No.1 - Bi Gece Şarkı Sözü



Bende mayın tarlasında oynuyodum kör ebe 
Mayınlara basa basa geri geldim evime 
ceketimi alıp gitmek istiyorum bi gece 
olmak istediğim yerde olmadığım sürece 

mantıklı çelişkiler içimde geliştiler 
trip dedim ama beni haksız çıkardı giden 
hayatı sorgulamak kafanızı kemiren 
ne o bir kanki şu anda hissedilen 

yaptığımı yapmadılar ben yolumu kovaladım 
güneş doğdu saltakta gözlerimi ovaladım 
ve cehenneme doğru yürüyoruz uygun adım 
öğretilen neyse bende tersini uyguladım 

Şu an beni anlayamaz doktoru ve delisi 
dinliyomuş gibi yapmak bence de en iyisi 
bu da beyaz kuklaların gösterisi zenci 
stil değil yaşam ulan s*ktiğimin zibidisi 

Nakarat : 

Bir yudum kafa zenci kaldırırlar rafa 
ceketimi alıp gitmek istiyorum bi gece
öylesine yazmıyorum geldiğinde lafa 
olmak istediğim yerde olmadığım sürece 

İzah verse : 

Ömrümün yarısı başına darısı 
bu dünyadan göçüceksem bu neyin çabası 
tabi fobi yok hobi ot 
kafamda duman ve sırtımda deri mont . 

sokakların kokusu 
her inişin yokuşunda bulacaksın sonunu 
dinlemekten vazgeçen meleklerin sorunu 
lan bana para lazım a*ına koymuşum yorumun 

ne olduğumu biliyorum , ne olduğunu biliyosan 
ne olacak demiyorum , ne olduğunu görüyosan 
bir yudum kafa zenci kaldırırlar rafa 
öylesine yazmıyorum geldiğinde lafa 

bir derdin biter yine yerine yenisi 
kafa mı patlatırsın daha ne be gerisin 
viskosu , delisi ben hepsinin serisi 
2011 street melodeez zenci :) 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder