Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Birisi Görmeden Şarkı Sözü


No.1 - Birisi Görmeden Şarkı Sözü



gözlerim ağlarken yoksun sen 
susma vakti geldi şimdi gitme vakti gelmeden 
birisi görmeden öldüm ben 
birisi görmeden! 

bi resim kaldı elimde görüntü ölü sen 
gönlümün içinde sürünen birisi görmeden 
susma vakti geldi şimdi gitme vakti gelmeden 
sevdiğini söyler ama peşine düşmek istemez 
oyunun kurallarından bozuldu planlarım 
piyon ve kralları şah ve mat'da hapis 
ah sen anlasaydın keşke silinemezdi bu iz 
neden hep peşimdesiniz geçmiş her daim peşindedir 
paçavra benim kalbim buz gibi ellerim 
derin denizlerin dibinde boğulmak var güzelim 
soğuk akşamlarda rüzgarın estiği yerdeyim 
ben hayatta ölü ve yaşayan bir insan örneği 
dünyanın yalanları ve sevgi sözcükleri 
aşk acısı saplı karlı bi yerde gömün beni 
bu lanet ölüm gibi her zaman düşüşteyim 
günahlarımdan arındım uçurumun önündeyim 

gözlerim ağlarken yoksun sen 
susma vakti geldi şimdi gitme vakti gelmeden
birisi görmeden öldüm ben 
birisi görmeden! (x2) 

sadece düzeltmek istediğim 3 senelik bir hayat 
kimse sormadı ben ellerimi açtım 
bilmediğim dualarda kendimden kaçtım 
saklanmak istedikçe hep en dibe battım 
makyajı bol aşkınla bana bakma boyalı 
böyle masallara karnımız çok oldu doyalı 
yaralı bi kalbim var halimi hiç sormayın 
aşk dediğin kumar gibi oynadıkça oynanır 
kendinden vazgeç her şeyden vazgeç 
beni artık düşünme benden de vazgeç 
evet olmadı bunu yapamadım yine 
ruhumu beyaz sayfalara çekerim yine 
senin aşk dediğin oyun bizim için ölmek 
hem de bunu bile bile gerçeği seyret 
ışıkları söndürmek yıldızları görmek için 
sen de bir dilek tut bebeğim sadece bizim için 

gözlerim ağlarken yoksun sen 
susma vakti geldi şimdi gitme vakti gelmeden 
birisi görmeden öldüm ben 
birisi görmeden! (x2)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder