Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bıkmadı Dünya Şarkı Sözü


No.1 - Bıkmadı Dünya Şarkı Sözü


Ben zoru seçtim 
Hepiniz kolayı 
Hepinize göre bu niye tam tersi ?? 
Ben anlatırım sen dinlemezsen kaybetmem 
Siz anladınız beni... 
Gökyüzü mavi mi ? Ben göremiyorum 
Tavsiye etmem beni delirtmeni 
Doktoru getirin Tamir ettirin 
Aklımı dengesiz Akli dengemi... 

Çok kötüyüm naapabilirsin ?? 
Dinlermiş gibi yapabilirsin 
Gözyaşı dökmez tahrik edersin 
Okula gidersem takdir edersin 
Zengin olursam götümü yalarsın 
Ama para yok bana rezil mi dersin ? 
O gelince hep ayağa kalktınız 
Saygısızım beni S..ir edersin 

Siz yoktunuz homi ben yalnızken 
Tozlu teybimin içinde varlar 
Gece vakti siyah yollara çıkarım 
Boynuma dolanan kolyem parlar 
Beni sadece Can bozak anlar 
Tam bu zamanlar boşver gitsin 
Avcılarda var üstü hazır ve 
Gürültü çıktımı seni avlarlar 

Boşyere yaptığın Afra tafralar 
Ben kültürüm o Espri tribal 
Dinlediğim beat çalıntı aynen 
Aynı zamandaki vokal orijinal 
Streetmelodeez kalbini çarpar 
Fayda eder mi ki duygusuz olman 
Gün gelecek deme ... Kaybetmiştik 
No.1 Alayına bayrak sallar. 

Gülmeyi tekrar öğretemezsin 
Darbeyi çok kez yiyen insana 
Ölmeyi ben bile becerememiştim 
Sen rahat ol onu kafana takma 
Sitemim sizlere değildi zaten 
Maskenin altındaki şeytana 
Artık bitsin derken başlar... 
Dönecek daha hiç bıkmadı dünya

Hecelere bölerim dertleri 
geceleri bulutları içimize çekeriz bazen 
FullTimeTragedy rap kamikazem 
Hayır dedi son nefesindeyken 
Hileli zarlar , İğneli laflar 
Mezar başındaki herkes ağlar 
Fesat beyinlere hükmedemezsin 
Onlar kralın tahtını sallar... 

Kötü düşünmemiz gerekir bazen 
Bunu gerektirir S.kilen sistem 
Milletvekillerinin kıçını sildiği para için 
Ölenle doluysa çevren 
Politika yalasın mikrofonumu 
Yeraltı 
Bıçak girmedik yerinde de kalmaz 
Herhangi bir sebepten 

Gülmeyi tekrar öğretemezsin 
Darbeyi çok kez yiyen insana 
Ölmeyi ben bile becerememiştim 
Sen rahat ol onu kafana takma 
Sitemim sizlere değildi zaten 
Maskenin altındaki şeytana 
Artık bitsin derken başlar... 
Dönecek daha hiç bıkmadı dünya 

Kafan güzelse hayat güzeldir 
Sınav sözeldir benim için çocuk 
Duyarlı olmamı bekleme,isteme 
Herhangi birşey,Herhangi birşey 
Görünmez kaza gelir aniden 
Derken üstünü örtüverirler 
O seni silince kalbinden 
Senden ucuz Bi' sebepten 
Mutlu olmak istemem de bazen 
Rahatsız olurum ben herşeyden 
Ruhumdan damlar neferte 
çok fışkırınca ses kulağına çarpar 
Sigarayı sar bide UDD 
Kendine sayghısı yok şerefsizin 
İstersen Git İstersen kal 
S.kime takarsam 
Ben şerefsizim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder