Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

Pit10 - İndigo - 1 Değişim Yaratmalı (Düet Pit10) Şarkı Sözü


Pit10 - İndigo - 1 Değişim Yaratmalı (Düet Pit10) Şarkı Sözü


ve ben bu insanlarla bazen tanışıyom hani. 
aynı ortamdayız, soruyom; sen nasıl rapçi oldun? 
yani nasıl bi dönüm noktası ki hayatında 
hiphop hakkında hiç bişey duymamış bi insan 
olarak rap söylüyosun. bunun sebebi ne olabilir? 


İndigo verse; 

Karışmayın bana biliyom nerde davrancağımı 
nasıl bilmiyosam eğer eksi yazın 
istemiyom dinlemek hiç önerini 
üstünlük de kurmuyom ki demiyom ki öp elimi 
bi de bişey var bu parçalarda 
herşey kasıtlı ve piyasayı parçalarsam 
herkes şaşırcak çünkü beklenmiyo köklerine 
sıkı bağlı rapçinin popüler olması sadece bi espri 
mutlu değilim bu gidişattan 
tanıştığım üç kişiden biri şapşal 
ve biri paspal ve biri anca akıl sahibi gibi 
oda bayrak taşıyanı cahilin dimi? 
ve bu insanlara hiphop kültürünü 
satmak için yola çıktım işim beni öldürünüz 
tamam zaten üşütmüşüm 
sakin ol şampiyon! pardon sesli düşünmüşüm 


Nakarat(x2); 
-Bi değişim yaratmalı çok büyük ve kökten 
-Biz adımlar attıkça daralıyo bölgen 
-Anlaşıldı artık başarı düşmiycek gökten 
-Değerinin bilinmesi için gerek ölmen 


Pit10 verse; 

Çalsın ölüm marşın izlersin naşını
Sen dik tut başını Her dj şarkımı çalsın 
La La baksın Varsın Kassın beni 
Bak battı sularımda gemin 
Yaklaşma suratında demir 
Pesimist ama bunalımda değil 
Vaoov ne zaman roy vaildın 
Zıplıycak yov baydın ben 
her savaşta ordaydım 
Bas saldır gun Rottweiler 
Etin arasında dişini 
arıyorum heryerde bak izini 
kaybım yok zaten temiz değil sicilim 
şimdi önüme dizilin 
ey tasa bu kader değil 
el bana bulaşırsa haberci 
es kaza duyarımda bak herşeyi 
el kana bulanırsa zaferdir! 


Nakarat(x2); 
-Bi değişim yaratmalı çok büyük ve kökten 
-Biz adımlar attıkça daralıyo bölgen 
-Anlaşıldı artık başarı düşmiycek gökten 
-Değerinin bilinmesi için gerek ölmen 


İndigo Verse; 

Değişmesi gerek bişeylerin bunun için 
ben çürüttüm ben istemeden senelerce dirsekleri 
memnun edemedim kimseleri karar aldım 
uzak durup sallıycam yeraltında listeleri 
izliyom bu şirketleri para yatırmıyo bi tanesi kazanıyo 
piyasanın çirkefleri oynatıcam kitleleri 
yerlerinden takip edenindir eski beceriksiz ibneleri 
şimdi izle beni indigo pit10un ortak şarkısı bu 
hiphop aşkı piyasaya hükmetmeli bütün ülkelerin 
yaşadığı aşamalar bizim ki gibiydi onlarda da yoktu önceleri!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder