Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bu Benim Şarkım Şarkı Sözü


No.1 - Bu Benim Şarkım Şarkı Sözü



Nakarat x2: 
Agresif mc 
Geberir hepsi 
Gülerken No.1 
Ölüm gibi içimin tarifi 
Bu benim şarkım ama sen feyksin 

Şan şöhret getirir sade gam 
Ben mutlu olan bir gariban 
Kan ve Can ruhum an be an 
Bir sen kaldın beni anlayan 
Ama anlatamıyorum kendimi 
Var köpeklerinde bi rüyası 
Olabilirse gönlün tarafsız 
Ateş almaz ruhum ruhsatsız 
Bünyene göre takıl aslanım 
Ben alkolün içinde ritalin 
Sen yüksek dozda bi kolpasın 
Olamazsın No.1 in hondası 
Hadi bil öğretmenin kim 
Haa dersimiz hiphop olmalı 
Yak ormanı bütün ağaçlar 
Kuruduysada eğilir bu puncha 
İzliyo hepside boktan dizi 
Duyarlı takılan bir çok kişi 
Facebook da gerçek ailesi 
Hiç görmediğin binlerce kişi
Zayıftır içimde hepten neşe 
3 ten çıkarsa sinirim 5 e 
İddaa gibi yatar her fahişe 
Sen koysam da onla konsantre 
Cahilliğinin zararını anlayamazsın cahilken 
Bize dahilsen hep sakin ol 
Çünkü bizde illegal caiz man 
Baktın olmazsa bakma sakın 
Benim yazdığımla yaşamım orantılı 
Gör olanları ölü kalanları 
Delikanlılığın sonu mezarlık 

Nakarat x2: 
Agresif mc 
Geberir hepsi 
Gülerken No.1 
Ölüm gibi içimin tarifi 
Bu benim şarkım ama sen feyksin 

Depresif mc 
Geberir hepsi 
Gülerken No.1 
Ölüm gibi içimin tarifi 
Bu benim şarkım ama sen feyksin 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder