Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bu Benim Hayatım Şarkı Sözü


No.1 - Bu Benim Hayatım Şarkı Sözü



bu benim hayatım tutamadım ellerimden kaydı 
sigaraya başladığımda tam 2 liraydı 
ilkokuldan kaçtığımda 6 yaşındaydım 
bi camii'de yattığım gün hava -6 

Bomfunk'ın kasedini aldım ve 
odamdan Marilyn Manson posterleri kalktı 
o zamanlar bende hayat belirtisi vardı 
salak gibi en ucuz mikrofonu çaldım ! 

eskiden altı değil gözlerim karaydı 
şimdi bunları yazarken gözlerim karardı 
nefret etmek için yaşım müsaitti 
ve kendime gelmem için bir vesait vardı 

bir gün odada buldular beni yarı baygın 
sonra verdiğim sözleri yine hiçe saydım 
utancım anneannemin bileziğini çaldım 
onunlada kıyafet ve biraz içki aldım 

sahneye ilk çıktığımda 300 kişi vardı 
yarısından fazlasıda sonra bilet aldı 
ben hiç bi'bok içmiyoken 9 albüm yaptım 
iki senede bi' o kadar albüm çöpe attım 
seninki palavrayla mixlenen bi' şarkı 
süslü cümleler beni hiç etkilemez tatlım 
durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı 
bazen ekmek almak için kredi kartı 

bilmiyorum dün gece ben hangi evde kaldım 
doktor söyle bende biraz umut varmı? 
iki seansla kapıyı pis yüzüne çarptım 
300 ml 14 şişe viski sana kaldı 

yaşarken ben içimde bir ceset yarattım 
çabalarım boş gezenin hep gözüne battı 
şimdi bende boş gezenin kendisiyim artı 
dinle diye yapılmadı nice böyle şarkı 

umrunda olurdum belki yanımda kalsaydın 
hayatım hayatımda ellerimden kaydı 
yüzüne bakamadım gözlerim yaşardı 
belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı 

istiyorum gökyüzünü simsiyağa boyamak 
belki hiç bi zaman böyle bi sabah olamaz 
düşünmeye gerek yok gir sadece yap 
yaşamamın tek sebebi belkide hiphop
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder