Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bunun Anlamı Yok Şarkı Sözü


No.1 - Bunun Anlamı Yok Şarkı Sözü



Gaz pedalına baskı yapma benle konuşurken 
İçimden koptu parça küfürsüz ilk parçam 
Aslına bakarsan işin aslını unuttum 
Kalbiniz gözyaşı yutmuş neden de pas tuttu 
Aşk usandırır çokta az kızlara az ne yapsan 
Kaçarsın baskı yapsam bu çalsın dur kapatma 
Sen uçarsın havalarda yani ilk başlarda 
Hani son olunca dayanmaz selpak yaa 
Benim için 2 milyar telefon faturası 
Senin için ilgi demek kemiriyon kafatası 
Yine bu agresif sözcük kelimesi 
İçine girdi verse'üm ilham ölsün 
Ama benim perilerim var iki omzumda 
Senin zaten yalan doğu batı kostunda 
Koparsın dinleyince şoparsın aslen 
Anca bir insan olursun mutasyon geçirirsen 
Lanet olası gecenin körünü saatim 
Rakamları çevirir müsade istiyelim 
Gece 4 torbacıkta 17 kişiyiz 
Kusukların kiloduna kaçmasın gitcez 
Yar yaraman yar yaraman her yere döktüm ben saramam 
Cevapsız aramanı hiç çekemem bitti bataryam ben aramam 

nakarat x2 
Geceleri basslara sor durmak yok 
Bebeğim bunun anlamı yok 
Rapozof , No.1 kop 
Demiyoruz rahat ol daha çok sabaha sen ayık ol 

Rapozof ; 

Ne bu kapris be artık usandım 
Dayanamadım tabi zorlandı sabrım 
Benim sevdam senin alışveriş sevdandan daha fazla inanki dünyaları aldım 
Neler yaptım uğruna ne yapmıştın uğruma 
Uğurböceklerini öldürün beni rahat bırak 
Şansım olsaydı yüzüm sarımtırak olmazdı 
Vaktiyle sarmaş dolaş olmak modaydı 
Kollarında mı yoksa yollarındamı ölürüm 
Ben senin için aslında harbiden de ölürüm 
Bi yıl var belki dört mesafeler bitecek 
Sonsuza dek sevilecek tek bi aşkım var 
Yar yaraman yar yaraman yar yüreğim oldu kan revan 
Kavuşmamız yar ne zaman yar ne zaman yar ne zamaaa...n 

nakarat x2 

Geceleri basslara sor durmak yok 
Bebeğim bunun anlamı yok 
Rapozof , No.1 kop 
Demiyoruz rahat ol daha çok sabaha sen ayık ol
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder