Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Bu Bir Soygun (Ft. Mrf) Şarkı Sözü


No.1 - Bu Bir Soygun (Ft. Mrf) Şarkı Sözü



eller havaya bu bi soygun gerek yok paraya 
çünkü geldim aklınızı kaçırmaya 
kafadan kontak derler bize buralarda 
kapa çeneni ve takıl bizim arkamıza (x2) 

eller havaya bu bir rüya paranoya 
kahkahalar benim masamda sen gidip ağla 
kafadan kaltak derler size şuralarda 
gerek yok gerek yoksa takıl arkamıza 
yavrum evde uçup sokaklarda geziniyorum 
lanet olsun artık hiç içimden gülemiyorum 
burda moralimiz bozuldukça düzeliyoruz 
bize sataşarak kendinizi üzüyosunuz 
bundan emin değilim fazla çelişkiliyim 
sonra konuşmalıyız sence çok içkiliyim 
evet bi serseriyim sana yoksa zararı 
derdim yer çekimiyle çünkü ödeşmeliyiz 
kukla seni oynatır bunun farkında mısın 
dilerim iyi sabahlar yedi yirmi yedi lan 
bana sinir olanlar bana aşık olanlar 
hiç umrumda değil çünkü burda bana olanlar 

eller havaya bu bi soygun gerek yok paraya 
çünkü geldim aklınızı kaçırmaya
kafadan kontak derler bize buralarda 
kapa çeneni ve takıl bizim arkamıza (x2) 

eller havaya meraba ben mrf hahaha 
kalmak için geldim ama kalamıcam sabaha 
sağlam adım at sonra gelmeyelim sakata 
ben asık surat komik olmayan bi şakada 
yakala hızıma yetişirsen eğer yakala 
bizle oyun demek ha bak sen şu çakala 
gecemiz bitti fakat odam karanlık daha 
gözünü kapar bu odam sonrasında dalar çıkmaza 
beni vursan bile dostlarım çok kan bulur bana 
bu yolda piştik oğlum sizin ekipse kavrulur daha 
benim yerim sağlam kimisi beni savrulur sanar 
ben tekilanın tuzunu sense avcunu yala 
pahalı zevklerin ucuz samimiyeti hoşuma gitmiyor 
ve elim yanlış sıkı bi beste çıktığında tıklıyor 
ismi yok içimdeki bu duygunun nedense 
sabah para peşinde koştur akşam kafana ne eserse 

eller havaya bu bi soygun gerek yok paraya 
çünkü geldim aklınızı kaçırmaya 
kafadan kontak derler bize buralarda 
kapa çeneni ve takıl bizim arkamıza (x2)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder