Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Cani Part 1 Şarkı Sözü


No.1 - Cani Part 1 Şarkı Sözü



yarım bi şarkı kaLsın önümde bnm kavgam 
canım cehenneme mi ben zaten ordayım lan 
elimde madde lanet ederken siz ihanet neyse.... 
Ewet bnm cani katil yani 
sen uyurken tependeyim naber homi 
hiç olmıycak sandın dımı bak en yakınından geldı 
sevgilimle ayrılmadan üç yol önce söz verdik 
hafızamda bulanık cınnet manzaraları saklı 
pantolonum düştü kaldırımda yattım kaldım 
ustum başım kanlı sıgara almak ıçın param azdı 
kafamı sana cewırdım sen gözlerımden kaçtın ve 
camlar düştü yere hayallerımle bırlıkte 
topalladım bır hafta dıkış bile atılmadı 
anlamadın sana değil kendı kendıme konuştum 
4 dakka küfreedıcem suratın nıye buruştu (lan) 
Parmakla göster suçlu gözumu kapatan uykusuzdu 
45 kişiyi oldursem kı öldurucem ben yolcu 
anneme selam söyle babamı siktir et 
suratına kapattım cunku benıde siktir et 
NAKARAT 
Yarım bır şarkı kalsın onumde benim kavgam 
canım cehenneme mı ben zaten ordayım lan 
Elımde madde lanet ederken sız ıhanet 
herşeyden nefret ettım senı sewdığım kadar ben... 

pisss pardon noris face piss aLt kat... sikiyim alt katıda.... 
canın cehenneme 
canın cehenneme 
(lan) 
canın cehenneme 
canın cehenneme 
ben zaten ordayım lan 

Yarım bır şarkı kalsın onumde benim kavgam 
canım cehenneme mı ben zaten ordym lan 
Elımde madde lanet ederken sız ıhanet 
herşeyden nefret ettım senı sewdığım kadar ben
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder