Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

No.1 - Cani Part 2 (Iyi Geceler Öpücüğü) Şarkı Sözü


No.1 - Cani Part 2 (Iyi Geceler Öpücüğü) Şarkı Sözü



ölmeni dilerken bile yaşatmışım seni 
sana geliyorum ezerekten bütün çiçekleri 
gördüğümde zehirliyom böcekleri 
tıkadım delikleri iyi geceler öpücüğü cani! 
hislerine tercüman mı cinayet haberi 
ailem beni silah zoruyla dünyaya getirdi 
hepinizin yüzünden mi negatif bu ses 
sizi takıyosan bi yerime penisini kes 
triplex bu travma her odada asılı 
çeşitli suçlardan aranan adamın mezarı 
pun tükürsün adını canlananan dudaklar 
bu ifadeler hap bu cennet uyuşturucu kaplı 
damarında gecekondu ölümcül fasıl 
gaza basan solundadır kankalar çaprazındadır 
bırak yolun sonundayım elimde bavulum 
zannedersiniz ben emin olmaktan da yoruldum 
para için uyanmak mı yaşamın kuralı 
tek umudun şişedeki düşük alkol oranı 
dileğin bitmeyen bi cigara mı adamım 
hayat bana açsa bile ben ölüme susadım 
dünyanın 4 köşesinde fahişelik yapar 
para için babasına yalakalık yapar
bi de beni geceleri ara sıra arar 
benim gibi dünyanın köşesi var sanar 
geleceğim kurulu bir ihtimalin üzerine 
şu an çekiyosun ihtimali diğerine 
beni de al rehine kendinden en uzak yere 
nefret kalbimin başına takılmış siyah bere 
ben de boşa konuşurum anlayınca düzeni 
üzülmeye söz veremem gülerim güzelim 
çeker sizi bu adama ne gelirse itici 
toysrus'da satılan bi chucky bebek gibi! 

geberttim hepsiniiiii! (hepsini geberttim lan!) 
beynimde ufacık bi hücre ayık değiiiiil! (hiç birisi ayık değil lan!) 
ölümden gel geriiiii! (geri gel orospu!) 
mezarım dünya, bütün faniler öldür, caniiiii! (tıpkı benim gibi!) 
5 para etmez kiiiii! (ederse amına koyayım!) 
ucuz ruhum bir mermi parasına eşit, belkiiiiii! (belki de öyle!) 
(bir hayaaat yetmez kiii) nefretim aşkımdan daha da fazla beniiiiim! 

o oooooooo oooooooooooowooooooooo la la la la la la la laaa laaaa 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder