Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Norm - Rap Dinle Şarkı Sözü


 Norm - Rap Dinle Şarkı Sözü



Hayatta hiç bana inanan olmadı ister gülün ister dalga geçin 
Ve de dost ana baba yanimda kalmadı herkez çabaladı sadece 1 için 
Dünyam böyle iste geldim niçin 
Anlamıyorm yaşıyorm neden ne için 
Alem diyipte herkez 1 için 
Artık bende yamalıyım hayatta 1 seçim 


Doğru yoldan hiç caymadı gönlüm 
Ona buna degil ben hayata söndüm 
Siz yaşadınız ama ben her gün öldüm 
Ve de kendimi değil dostumu övdüm
Bütün acılıarımıda kalbime gömdüm 
Bozuk lamba gibi yandım söndüm 
Siz koştunuz ama ben hep süründüm 
Dost düşman misali 2 ye bölündüm 
Kulagini tıka rap kalbine gitsin 
Herşeyi unutta bu hayat bitsin 
Kapa gözlerini ve gel sona doğru 
Uçurumun ucunda berk seni itsin 
Hayali var herkezin umutlari 
Rap dinle yok et kara bulutları 
Hayali var evet herkezin umutları 
Rap dinle yok et kara bulutları... x!
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder