Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Norm - Son Uyku Şarkı Sözü


 Norm - Son Uyku Şarkı Sözü




Bir çığlık bulsam hiç susmayan 
veya bir cümlede beni anlatan 
gittin gideli sonsuz bir acı 
ölümün önüne geçemedim yok ilacı 

ilk ve son nefes ürkek bu beden 
nedensizim sana yakışmaz kefen 
sormaya korktum meleğim nerde 
Tanrım hesap ver şimdi sıra sende 

Hicran bu kesik eksik kalbim 
her gece sancı odamda hayalin 
külleri üfle ama ben yandım 
günlerim hezeyan sensiz kaldım 

sen düş ve gülüşlerime umuttun 
çiviler çaktılar sanki kalbe 
yeryüzünde bak bi hayat unuttun 
bu çocuk sensiz yapamadı Anne 

dünya bir film açılır perden 
mutlu son da yok kaçar hep senden 
nefret edersin seyircilerden 
sahnesi gerçek tek oyun ölümdür(x2) 
solgun her sürat yalanla boyanır 
rüya biter kul gerçeğe uyanır 
sonbaharı sevmiyor hiç bir yaprak 
söz geçermi kadere bu kara toprak 

sövdümse beden zamanla gelişir 
güldümse neden sanmaki degişir 
derdi bilmeden sözler avutmaz 
göz yaşı aksın bu Gönül unutmaz 

durgunum artık suçumu ararken 
bakan bir kör var seçimi yaparken 
hayatı oynar amacı biçimsiz 
sarhoştur acım sonucu geçimsiz 

aynı hüzündür sendeki duygu 
ölüme sözümdür bendeki uyku 
anlamı yok doğan her güne lanet 
bu çocuk sensiz yapamadı affet 

dünya bir film açılır perden 
mutlu son da yok kaçar hep senden 
nefret edersin seyircilerden 
sahnesi gerçek tek oyun ölümdür (x4)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder