Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

22 Kasım 2016 Salı

Norm - Sözlerimi Geri Alamam Şarkı Sözü


 Norm - Sözlerimi Geri Alamam Şarkı Sözü



Başlayan hatırlamaz başta yoktu son bile 
Gelmiyordu söz dile görmüyordu göz bile 
Hiç bişey benim değildi hiç 
bişey de ben değildi 
Sen değildin sen bile ben demezdim ben bile 

Yokluğun denizlerinde var oldum bir oltaya 
Tav oldum bir noktaya çekti beni de kuytuya 
Soyut somut bir similatörde dalmışım bir uykuya 
Çok garip bir yerdeyim et kemik bir haldeyim 

Tanrının bu sanatını insan harbi zorlamış 
Yapmacık bi sistemin hiç bi amacı kalmamış 
Hayat tiyatro sahnesi dünya oyun bahçesi 
Oynayan çocukların neden sıfırlı karnesi 

Hep kötüydü derslerim komikti okul yıllarım 
Fiziği sevmemiştim hiç dedim ki bomba yapmıcam 
Evrenin bu sorununu duygusal cevapladım 
Çok güzeldi espirim de sevmemişti kel hocam 

Göze batınca susmayınca bana da kanca taktılar 
Sanki şimdi susuyorum korkmam hiç 
bi kaçıktan 
Ben bir mumdum aslanım beni de böyle yaktılar 
Bende hırs yapıp bitirdim okulu sonra açıktan 

Hiç bi oyunu ciddiye almamaktı tek suçum 
Pes etmedim ve bak hayat da ağlamaklı başlıyor 
Tayfalarca küfredin sayfalarca vur koçum 
Çünkü ender düştükçe daha da güçlü kalkıyor 

Sözlerimi geri alamam 
Yazdığımı yeniden yazamam 
Çaldığımı baştan çalamam 
Bir daha geri dönemem

Akıyorsa gözyaşım kurumasın 
Coşup seven gönlümse durmasın 
Dost bildik anılarım çağırmasın 
Bir daha geri dönemem 

Hey aşk sözlerimde saklı rap sen elekle tat kumu 
Tam rüyaya daldım hep kim kaçırdı uykumu 
İlerledikçe yol kesen garip bi yolcu gitmiyor 
Gider dedikçe rol kesen bu yol senaryo bitmiyor 

Oynuyordu cellatı o göz görünce dağlayan 
Ellerinde bir çocuktum hıçkırıpta ağlayan 
Bak ayrılık kazanmadı ve sevgim hiç azalmadı 
Mesafelerde yetmedi o bugÜnÜ yarına bağlayan 

Dervişin semazenin hakka doğru döndüğü 
Yarım kalan biçok kulun hasretinden öldüğü 
Düşünde kör bir ressamın hisleriyle gördüğü 
Küfr-ü aşk bu rapçinin dissleriyle sövdüğü 

Hepsi sensin ay güneş gidince kalbe kim batar 
Ben bi çığlığım kulaklarında duyduğun kadar 
Sensizim ki bensizim ben aşka başka dairim 
Varlığın güzel bir sayfa bende böyle şairim 

Sözlerimi geri alamam 
Yazdığımı yeniden yazamam 
Çaldığımı baştan çalamam 
Bir daha geri dönemem 

Akıyorsa gözyaşım kurumasın 
Coşup seven gönlümse durmasın 
Dost bildik anılarım çağırmasın 
Bir daha geri dönemem
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder