Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

Pit10 - Hayattan Fragman Şarkı Sözü


Pit10 - Hayattan Fragman Şarkı Sözü



Bazen herşey anlamsız duygularınız paspasdır 
gözler gözlenince özden ayrı yas vardı 
birkaç saniye sonra bitiyor herşey az kaldı 
sonuna geldiğimde kalp damara kan bastı 
aç dedi gözü uyan yaz deli gönül 
pas gibi çözül ama hasreti gömüp 
az gelir ömür bana patlıyor ödüm 
maskeli ruhunun açmıyor gözü 
al beni en yakın mesafelerde kaf gelir 
aslında bende istiyorum yaşamak yolumu kaybedip 
ısınmak bir ateşle bütün kini katledip 
lakin bunlar rüya hayat devam ediyor yas verip 
kaçmak isterim ben peşimi yalanlar bırakmaz 
stres kaos yüksek ses yaparlar travma 
kimse özgür değil burda bayağı var prangan 
nefes durdu şimdi başlar hayattan fragman

Biten günüm başlayandan başlayanın bitenden bir farkı yok ve burda şartlar kaçmayanı iterken 
durmak ister birçok kişi laçkalaşır frenler 
bayağı surat tanıdım ben saçmalayıp giderler 
herkes birşeyler anlattı kibirdi tabi niyeti 
alışkanlık tepkisizlik yitirdim samimiyeti 
bir kere koptuğunda ip bilirsin kalıp diretir 
böyle kabullen bu bilincin garip diyeti 
her geçen dakika bir tek zaman kaybım oldu 
yoktu fazlası ve böyle durmak artık boğdu 
sancı boğdu kalbe doğru kaçtım avcı doldu 
dört bir yanda baskı mağdur herkes hancı yolcu 
yüzüme bakarken sorunsuz ve şapşal gibidir 
yüzüme dönük değilken patlar kininiz 
zaman alıp götürür herşeyi bende fazla kasmam bilirim dostlar silinir aşklar silinir işte böyle....
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder