Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

21 Kasım 2016 Pazartesi

Pit10 - İçkisel Hayat Şarkı Sözü


Pit10 - İçkisel Hayat Şarkı Sözü




[Pit10] 
Kafam hoştu, kamaştı gözlerim 
Onu gördüm, yanaştım öyle biKovalamayan adamdım tövbeli 
Yakınlaştık, daraldı gölgemiz 
Bu Pit10 bebeğim evet tabi cool 
Kızı paslarsan yapar alley hoop 
Artiz bol, Etiler Hollywood 
Şişeler Smirnoff, bir de Malibu 
Adım atar ama geri çeker kız kendini 
Ne bu trip ha, o şeker kız Candy mi? 
Zaman tik-tak hop geçer biz nerdeyiz? 
Ben, klik-klak bom! Deşen bir mermiyim 
Foto şipşak şov arasında sislerin 
Gece din dan don kapı çalar işteyim 
Bu bir tic tac toe oyunu ve X benim 
İşim Hip Hop hoe! Ötesini isteyin 


[Deniz Gürzumar - Nakarat] 
Gel benimle her gün yaşa 
Tamam sen de kaybol ama kollarımda 
Gel benimle her gün yaşa 
Yanımda sen, alkol damarımda 


[Lugal] 
İçimde deli gibi yangın evet 
Alkolden gözler baygın gene 
Kalbimdeki ses diyor "şansını dene" 
Şımarıp, lütfen bana hayır deme! 
Görmedim böyle cilveli 
Hemen arkanı dönme de dinle bir 
Söylediğim bu şarkıyı sana ithafen 
Sevgili masum dilberim 
Bence denemek gerekli 
Olmadan aşktan emekli 
Bir bakarsın ya belki çarpar bizi 
Hani şu meşhur elektrik
Geleceğe dair plân 
Kuralım hayallerle. Bir an 
Durup düşün; diz çöküp önünde 
Aşkımı ederken ilan 


[Deniz Gürzumar - Nakarat] 
Gel benimle her gün yaşa 
Tamam sen de kaybol ama kollarımda 
Gel benimle her gün yaşa 
Yanımda sen, alkol damarımda 


[Deniz Gürzumar] 
Gece başlar ve de çıkar hadi kasketi 
Yanımıza yanaşacak, acaba kaç peri? 
Üç tekila shot ve gerisi tıraş gelir 
Fazla da kaçırma yerinde bas geri 
Bir gecede en fazla beş dakika terleriz 
Biz burada herkese destana gelmedik 
Niye tuttun ki tenhada sen beni? 
Dedi bana çağır hadi Berkay'la Server'i 
Yükseldi tansiyonum ilaçsa Chivas 
Gördün mü oldum ben bir anda kibar 
Ne kadar limit aşımında içsek de 
Sabaha karşı da birayla cila 
Sakin geçmez mi tek bi' gün? 
Artist olduk biz eski Türk filmi 
Kahramanı gibi de hittik 
Zor geldi bu kimine 


[Deniz Gürzumar - Nakarat] 
Gel benimle her gün yaşa 
Tamam sen de kaybol ama kollarımda 
Gel benimle her gün yaşa 
Yanımda sen, alkol damarımda
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder