Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Red ft. Kaptan - Yolum Olsa Şarkı Sözü


Red ft. Kaptan - Yolum Olsa Şarkı Sözü



Ciddiyetini takın biraz şarkı yaptım sana
Ona sıkıca sarıl yardım eder olayı anlamana
Damardan karıştıysa kana, sigara
Bu salak bi adamdan mektup olur sana
Tabi öyle dersin biz parayla pek barışmadık
Bu savaş yeri, yangın yeri, duygu iç çatışması
Ve onun ilk bakışları, bana de hiç tanışmadık
Ve onun ilk adımları, ve yine ilk bakışması
Gidip başkasına aşık olmak isteseydim yazmazdım
Derdime eşlik etçek kadar siyah saz var mı?
Herşeyin anlamsız olduğunu söylediğinde ağladım ya
Tek sebebi yürekteki tarz farkı.
Parçala aslansın nede olsa ölmedi daha
Arkana bakmazdın ölmem be dönme bida
Allah, yukardaysan irade ver. Görme bida 
Diyebiliyim, yok diyosan ona bakan gözleri al!


Yok. Sorun olmaz git. Sonum olmaz...
Yolum olsa bil. Sana yine bunu okumam.


Düşünüp duran belki benim, belki de sen
Yazılan her satırım, söyle hangi derdime denk?
Belki demek saçma yolumun önüne taş da olsa
Birisi gelip keser ve ben aynı benimi sergilesem?
Ne kadar saçmasın artık nefesim tükendi
Belkide bi oksijendin ve biraz üşendim
Gözümü durup kapatma
Burası cehennem'de senin odanmı lan güvenli?
Dışarda ışıklar yok, yaşamla savaş var
Karanlık korkusu sen olmadan savaşmaz
Ellerim kurşun olup vursa seni
Vicdan azabından gider cenazenede yanaşmam
Düşünüp duran benim kafam darmadağan bir
İpte olsa sözlerim aslında armağanım değil
Güneşten önce parlamadım ki
Ne beklenti içindesin birini anlamadım git!


Yok. Sorun olmaz git. Sonum olmaz...
Yolum olsa bil. Sana yine bunu okumam.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder