Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

24 Kasım 2016 Perşembe

Taylan Kaya - Yeni Bir Aşk Yaptım Şarkı Sözü


Taylan Kaya - Yeni Bir Aşk Yaptım Şarkı Sözü



Issız bu sokaklarda 
Yürüyorum bir başıma 
Yoksun artık sen yanımda 
Yalnızım valla 

Kalbimden ben atamadım 
Gözlerin bak hep aklımda 
Özlüyorum ben hep seni 
Hasretim sana 

Gülüm derdin sen hep bana 
Çok severdin beni ama 
Ne oldu ya şimdi sana 
Yoksun yanımda 

Gönlüm şimdi darmadağın 
Resimlerin baş ucumda 
Bıraktın beni bir başıma 
Yanlızlığımla 

Hani beni çok severdin 
Kırmazdın hiç hep öperdin 
Elimden tutup gezdirirdin 
Sevdiğim derdin 

Sensiz nefes alamam ben 
Her yanımda beynimde sen 
Çok özledim seni bilsen 
Çıkıpta gelsen 

Gökyüzüne bakıyorum 
Yıldızlar kadar parlak idin 
Sen benim tek dileğimdin 
Kayıpta gittin 

Geçen güzel o günleri 
Düşünmedin sen sevgilim 
Sevmemişsin sen hiç beni 
Yüzünden belli 
Sözlencektik hani senle 
Bıraktın sen beni benle 
Aldığım yüzük bak cebimde 
Mutlu musun be 

Madem beni sevmiyordun 
Oyun oynayıp gülüyordun 
Hep peşimden geliyordun 
Bak birden durdun 

Sana beddua etmiyorum 
Hep mutlu ol istiyorum 
Hiç karşına çıkmıyorum 
Teksin biliyorum 

Sensiz ben nefes alamıyorum 
Sana hiç belli etmiyorum 
Eskisi kadar sevmiyorum 
Yoksun görüyorum 

Bensiz şimdi mutlu musun 
Seven bir aşık bulur musun 
Onunla bir yuva kurup artık 
Yerinde durursun 

Son satırlara geliyorum 
İsmini artık anmıyorum 
Sevmezsin sen biliyorum 
Çek git diyorum 

Taylan bensiz yapamıyormuş 
Arkamdan hep ağlıyormuş 
Bu olayı herkes biliyormuş 
Hep saklıyormuş 

Arkandan hiç ağlamadım 
Yalan atmışlar sen inandın 
Hayatımdan seni silip 
Yeni bir aşk yaptım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder