Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Kasım 2016 Cumartesi

Massaka feat Kodes & Ayaz Kapli - Dikenli Teller Şarkı Sözü


Massaka feat Kodes & Ayaz Kapli - Dikenli Teller Şarkı Sözü




Massaka: Demirle çabuk koş yetiş anlat hepsine Asker hazır bekler hepsi saklı derinde silah belinde sus kamuflaj pus derinde ormanlar boşaldı kurtlar indi artık şehre üç altı tehlike parmak hazır tetikte adam dedikleriniz hepsi sıkışmışlar delikte sokakların kralı evet namı olmaz deşifre korku tanımayız bunu öğrendik biz beşikte polis peşimde sana son nefesimde geri adım yok söyle demirlerle gelsinler diller demir döker muşta kemik söker leşimden ghetto canlanır sokak alev tutar sesimlen burası tam nehir kardeşlerimiz can verir acı duymaz can verir iş çevirmek yan gelir vücut sert tam demir bizim rapler panzehir yakın dövüş yan devir ağırlık versem kan gelir Nakarat: Dikenli telleri kendime sardım ben Sokaklar yeniden yansın İçinde olan o şeytanı artık yen Sokaklar yeniden yansın Kodes: zavallı haldesin ama gülüyorsun kırarım çeneni biliyorsun gelirim diyorsun ama gidiyorsun uzaklaşıp bizden kaçıyorsun lanet olsun korkaklara namus bekçisi kaltaklara zındıklara sürtüklere erkek takılan yırtıklara –??_– sen kordinatlarını kime verdin her yerden geldiler üstüme üstüme ama ben hepsini yere serdim sıkışan kedi gibi saldırırım hasmımı evinden aldırırım mermiyi veririm ağzına gelirim üstüne üstüne saydırırım tabi yine toplandı bunu duyanlar korkularından haplandı dağıldılar çil yavrusu gibi buldukları yerden saklandı keklediler tespit edilen adresleri sonra heklediler bugün gelenler dün gelenleri tanımadılar ve de wack dediler yok buna bin telif hakkı paraları bize ver hakkıdır hakkı nerde saklı kim biliyor lan huzuru aradım sana battı farkında olsaydın kendine ağlardın haline yan dün yürüdüğün yollarda gideceksin artık yan yan. Nakarat: Dikenli telleri kendime sardım ben Sokaklar yeniden yansın İçinde olan o şeytanı artık yen Sokaklar yeniden yansın
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder