Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Orhan Çağrı | DarmaDuman Şarkı Sözü


Orhan Çağrı | DarmaDuman Şarkı Sözü





Darmadumanım sayende ah kadın,

dayanamam senin kuralların çok katı,
yak canı nasıl olsa alıştım ben, 
bütün şerrin aklımda da nedense hiç yok anın,
ah kadın kazazede sol yanım, 
söndürme hiç ışıkları karanlıktan korkarım, 
son kararım bu yüzden de zor kararım,
16 yıl hayattayım nedense hiç yok yararı,
karanlığa bahsetsen sancımı aydınlanır,
bir deliye bahsetsen acımı akıllanır, 
gönül alıp gider başını akıl kalır, 
kara göründü güvertemde zor günlerim yakındadır, 
sen ölüsün kalbimde merak etme adın kalır,
bu aşk biterse eğer adam ölür kadın kalır, 
bende bilmiyorum doğru mu bu adımlarım,
sabrımı bir görselerdi korkar idi hanımlarım,
aslım bu değil benim ortalıkta aybım, şu hayatta canın kadar olmayacak kaybın.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder