Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

20 Kasım 2016 Pazar

Yaman AK-Kafanı Yorma Şarkı Sözü


Yaman AK-Kafanı Yorma Şarkı Sözü



Softy fikirlere ritmik harp yeni bir tatbikat icinden intikam erkenken Düşsen bile kalk daha sert Bedenimde korku yok sende cesaret Hedefi ne? yalakalık pili bitik ekibinin, Dilini gotten cevir rape cek gazver Geri çekil terimi sil ileriye bileniyor Kalemin gücüyse zırhlı bir panzer Wacke teke tek at ama hard bir rakipe kilicini kusaniyor nedense gangstaniz tersten Sekliniz netten isler ama manitanin Kulaginda sesim her an basilir sersem Fame , kiz tek dert piyasaya deprem etksi yaratir yaman ise elzem Bir rakip senden kapasite 10 bin fit daha yuksek yerden Gidip rakip ara yada uziyle tara zoru görünce degiş ama pussy gibi taraf Fakat asimile devrin tanrısı para Sanatınınsa içi dışı boş kumbara Zayıf olana pençe sert gelir Kayıp arama gerçekler astral tripde Yarıyoken fayı rapi deneme ebediyete dogru yada bogul bu flowun içinde Dik bir dipteyim yinede ringteyim rhymi ters çevirip kulağa kitledim Aldim ekmeğini bastım tekmeyi Riski hissedip iyice kinle beslenin Kırıyorken rekoru defolu rapi back olur Metodum bozuk ise dene yada kaybolup Jargonum argolu şarjörün içi kan dolu Göğu yaran bu kalemim sergiler eforu Güçlen yine dik kalk daha ilk raunddan kelimeni biçip ona göre ölç tart Sahne sokakken bana yeni moda kahpelerin yeri ise süslü bir Catwalk Dikkat binkat daha fark atarak adımımı atıyorum pes et yada risk al Pis rhymeları dola ağzına çünkü bu piyasaya makas atıp bastıran isyan Takdir degilde tahrik etti dilin Taklit stili sil aksi takdir de punchimin suratina daksil etkisi Mikrofondayım al çek bedenimi sardım kefenini çoktan Mellankolik famelerinse boktan Eserini yere serip nefesi kadar hevesini kesip eline al silahini vur cek tetigi ! Arkama saklan kaç Geriye Fark atmaktan Başka işin yok sen kafanı yorma'dan İleriye dogru bir saatinin hedefini kur vede vur gerilimi bul en iyisi bu oyunu kaybediceksen dur başa sar gerileme yerinde dur !

Müzik


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder